Uvjeti prodaje i prava kupaca

Ovaj ugovor je izmijenjen 06. travnja 2020.

Prodavatelj

Drezga d.o.o.
Pile&Vile
Obrtnička 2, Raktije
10437 Bestovje
Hrvatska

OIB: 46535283602
Tel: (+385) 01 333 5 300
Email: info@pileivile.hr

Pravni podaci

Kako kupovati

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Kao gost ili registrirani korisnik artikle naručujete na jednak način. Artikle birate iz ponude internet trgovine koja je podijeljena na različite kategorije, podkategorije i proizvode. Preporučujemo da upišete što je moguće točniji naziv artikla koji tražite kako bi vam tražilica odmah predložila traženi artikl. Ako ste pronašli proizvod koji tražite kliknite na njega kako biste ga otvorili. Ukoliko vam tražilica ne izbacuje odgovarajuće prijedloge, moguće je da traženi proizvod nemamo u svojoj ponudi ili nosi drugačiji naziv od onog koji ste upisali u tražilicu.

Kada u ponudi pronađete proizvod koji želite naručiti dodajte ga u košaricu klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Ukoliko artikl ima veličinu (primjerice zaštitna odjeća) potrebno je prvo odabrati željenu veličinu. Klikom na gumb „Dodaj odabrano u košaricu“ dodat ćete proizvode u košaricu. Detalje svakog artikla možete vidjeti klikom na sliku ili naziv artikla, pri čemu će se artikl otvoriti u vašem pregledniku kako biste mogli vidjeti opis artikla, dodatne slike i druge informacije.

Količine proizvoda koje možete dodati u košaricu odgovaraju stvarnom stanju zaliha proizvoda. Ukoliko neki artikl nije dostupan nećete ga moći dodati u košaricu. Također, ako želite naručiti više od jednog komada određenog artikla, a artikl nije dostupan u toj količini nakon dodavanja u košaricu pojavit će se poruka na zaslonu „Uspješno dodavanje, ali je količina ograničena“. U vašoj košarici pojavit će se ona količina proizvoda koju trenutno imamo na zalihama, a ukoliko pokušate dodati još komada određenog artikla s ograničenim zalihama pojavit će se poruka u košarici „Greška kod povećanja, količina je ograničena“ te će se količina automatski vratiti na trenutno dostupnu količinu.

U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, cijene i količine artikala, iznos dostave te ukupan iznos narudžbe (s dostavom i PDV-om). Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina”, klikom na znak „-„ ako želite smanjiti količinu artikla u košarici te klikom na znak „+“ ako želite povećati količinu artikla u košarici. Ukoliko želite ukloniti određeni artikl iz košarice možete to učiniti klikom na „x“ kod proizvoda ili upisivanjem količine 0 u prostor predviđen za upisivanje količine artikla koju želite naručiti. Pri svakoj promjeni količine, dodavanju ili uklanjanju proizvoda iz košarice automatski se mijenja ukupan iznos narudžbe prikazan u košarici.

Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, kliknite na gumb ”Završi kupovinu“ za zaključivanje kupovine (ako imate kupon ili poklon bon prvo unesite kod u za to predviđeni prostor, a zatim kliknite na gumb ”Dovrši kupovinu“). Obvezni ste unijeti točne, važeće i potpune podatke jer u suprotnom ne možemo garantirati da će dostava biti izvršena. Također, molimo vas da upišete ispravan broj telefona kako bi vas u slučaju potrebe mogli kontaktirati naši djelatnici ili dostavljač kurirske službe. Ako su podaci za dostavu računa drugačiji od podataka za dostavu pošiljke odznačite kućicu „Isporuka na drugu adresu?“ i upišite podatke za dostavu računa. Ako trebate R1 račun označite kućicu „Želim R1 račun“ te upišite naziv i OIB tvrtke.

Kao način plaćanja možete odabrati između plaćanja pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču pri preuzimanju paketa), karticom ili virmanski (općom uplatnicom u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte ili putem Internet bankarstva). Nakon odabira vrste plaćanja potrebno je označiti kvačicom „Slažem se s uvjetima kupovine“ i kliknuti na link „Potvrdi i naruči“. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem na email koji ste upisali odmah stiže potvrda narudžbe. Pri odabiru virmanskog plaćanja na email vam šaljemo potvrdu narudžbe sa svim podacima koji su vam potrebni za izvršenje plaćanja. Rok za izvršenje uplate iznosi 3 dana, nakon čega se narudžba automatski poništava, a artikli koje ste na ovaj način rezervirali u internet trgovini skidaju se s rezervacije i ponovno postaju dostupni drugim kupcima za naručivanje. Molimo vas da nakon proteka vremena za izvršenje uplate i primitka email obavijesti o otkazivanju narudžbe ne izvršavate uplatu za otkazanu narudžbu. Ako ste kao opciju plaćanja odabrali kartično plaćanje sustav vas prebacuje na WSPay™ sigurnu stranicu za online plaćanje gdje upisujete tražene podatke. Nakon uspješnog popunjavanja formulara na email vam stiže potvrda narudžbe. Napomena: kreditna kartica korisnika u ovom trenutku još nije terećena za navedeni iznos. Djelatnici tvrtke Drezga d.o.o. provjerit će raspoloživost svih naručenih artikala i nakon toga naplatiti transakciju, odnosno teretiti korisnikovu kreditnu karticu za iznos narudžbe. Iznos terećenja kartice može biti jednak ili manji autoriziranom ukoliko korisniku iz nekog razlog nije moguće isporučiti sve naručene proizvode o čemu će korisnik biti prethodno obaviješten.

Narudžba se smatra uspješno zaprimljenom u trenutku kada kupac prođe cijeli proces narudžbe nakon čega kupcu na e-mail adresu stiže potvrda narudžbe. Ukoliko ovakvu poruku ne dobijete, pogledajte u vaš „Spam/Junk“ mail folder ili provjerite da li je vaš mailbox pun. Ako potvrda narudžbe nije zaprimljena znači da proces naručivanja nije uspješno dovršen te vas molimo da pokušate ponovno izvršiti narudžbu.

Dostava

Narudžbe je moguće dostaviti na odabranu adresu ili osobno preuzeti u Pile&Vile trgovini u Obrtnička 2 - Rakitje, 10437 Bestvoje.

DOSTAVA NA ADRESU

Dostavu vrši kurirska služba na adresu koju ste odabrali prilikom naručivanja. Cijena dostave za cijelu Hrvatsku iznosi 40,00 kn s PDV-om!

Narudžbe zaprimljene radnim danima do 12 sati uz plaćanje pouzećem ili karticama šaljemo isti dan, a narudžbe zaprimljene nakon 12 sati, šaljemo sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja općom uplatnicom/internetskim bankarstvom šaljemo nakon što je vaša uplata vidljiva na našem računu i to za uplate vidljive do 12 sati narudžbe šaljemo isti dan (osim vikendom i praznicima), a ostale sljedeći radni dan. Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt. Molimo vas da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i ispravan telefonski broj.

Rok isporuke: 1-2 radna dana od dana slanja (osim u izvanrednim uvjetima*). Iznimka su otoci (gdje dostava ovisi o plovidbenom redu trajekata) i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu. Raspored i mogućnosti dostave na otoke možete provjeriti u rasporedu dostave na otoke. Dani u tablici označeni znakom "x" su dani kada se vrše dostave na navedenim otocima. Da bi paket bio isporučen na označene dane, narudžba mora biti izvršena barem jedan dan ranije (a najkasnije do 12 h zadnjeg dana prije isporuke), s time da za narudžbe za koje je odabrano plaćanje općom uplatnicom/internet bankarstvom uplata mora biti vidljiva na našem računu najkasnije do 12 h na dan slanja .

*Pod izvanrednim uvjetima podrazumijevaju se vremenske nepogode, gužve zbog velikog broja narudžbi u sezonama i druge okolnosti koje mogu uzrokovati kašnjenja u isporuci. Na izvanredne situacije ne možemo utjecati, međutim u takvim slučajevima trudimo se pravodobno obavijestiti kupce o mogućem kašnjenju isporuke paketa.

Nakon što se pripremi vaš paket, kurirska služba šalje vam obavijest putem SMS poruke da je vaš paket pripremljen te će u slučaju da bude predan kurirskoj službi isti dan, dostava biti izvršena sljedeći radni dan. U istoj poruci dobit ćete i broj vašeg paketa te lozinku pomoć kojih uvijek možete provjeriti status isporuke na službenim stranicama kurirske službe. Na dan dostave putem email-a i SMS poruke dobivate obavijest koja sadrži broj paketa, iznos koji trebate platiti pri preuzimanju paketa (ako ste odabrali opciju plaćanja pouzećem), predviđeno vrijeme dostave te broj mobitela kurira kojega možete nazvati u slučaju potrebe za izmjenom termina dostave ili za dodatne informacije/upute za dostavu.

Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate putem e-pošte info@pileivile.hr ili telefonski na 01 333 5 300 (pon-pet od 8-18 ili sub 08-15) vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu. U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.Također, molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču koji će napraviti povrat paketa jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci od kurirske službe u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte info@pileivile.hr ili telefonski na 01 333 5 300 (pon-pet od 8-18) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti pošiljku prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

OSOBNO PREUZIMANJE

Narudžbe je moguće i osobno preuzeti u Pile&Vile trgovini u Obrtnička 2 - Rakitje, 10437 Bestovje. Za narudžbe koje su izvršene do 12 h radnim danima uz uspješno provedeno kartično plaćanje kupac će putem emaila dobiti potvrdu da se narudžba može preuzeti isti radni dan iza 16 h, a sljedećih dana unutar radnog vremena trgovine. Ako je narudžba uspješno plaćena karticom, a pristigla je radnim danom iza 12 h, vikendom ili blagdanima kupac će putem emaila dobiti potvrdu da se narudžba može se preuzeti prvi sljedeći radni dan od 16 h, a sljedećih dana unutar radnog vremena trgovine. Ako je kao način plaćanja odabrano plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom narudžba će se obraditi nakon što uplata proknjiži nakon čega će kupac putem emaila dobiti potvrdu da je narudžba spremna za preuzimanje. Kod osobnog preuzimanja narudžbe moraju biti unaprijed plaćene karticom ili putem transakcijskog računa tako da plaćanje na blagajni pri preuzimanju nije moguće.

Plaćanje


Kupac se obvezuje naručenu robu platiti poduzeću Drezga d.o.o., odnosno vanjskom pružatelju usluge koji u ime poduzeća Drezga d.o.o. vrši naplatu, na način koji je odabrao prilikom sastavljanja narudžbe.

Moguće je plaćanje:
  • karticama (kreditnim i debitnim) korištenjem internet usluge WSPay
  • općom uplatnicom / internet bankarstvom
  • prilikom dostave (pouzećem)


Plaćanje karticama

Jednokratno:
Diners, MasterCard, Maestro, VISA.

Na rate:
  • Diners kreditnom karticom 2-12 rata
  • MasterCard kreditnim karticama 2-24 rata
  • VISA kreditnim karticama 2-24 rata (ZABA) | 2-12 (PBZ)
  • Maestro karticama 2-12 rata


Drezga d.o.o. je sigurnost Vašeg kartičnog plaćanja povjerila usluzi WSPay™ poduzeća Webstudio d.o.o.

Ovo je najjednostavniji način plaćanja u našoj internet trgovini. Nakon odabira ovog načina plaćanja, izravno pristupate zaštićenoj sigurnosnoj vezi u koju upisujete broj kreditne kartice. Ova je veza zaštićena kriptiranim 256-bitnim protokolima, i tako osigurana od krađe identiteta i prijevara. Kao i na svakom drugom prodajnom mjestu, banka provjerava i potvrđuje ispravnost kartice. Link na sigurne stranice za online plaćanje dobit ćete odmah po zaprimanju Vaše narudžbe. Nakon popunjavanja formulara potvrđujete transakciju i dovršavate proces naručivanja nakon čega vam na email stiže potvrda narudžbe. Napomena: vaša kreditna kartica u ovom trenutku još nije terećena za navedeni iznos. Djelatnici tvrtke Drezga d.o.o. provjerit će raspoloživost svih naručenih artikala i nakon toga naplatiti transakciju, odnosno teretiti vašu kreditnu karticu za iznos narudžbe. Iznos terećenja kartice može biti jednak ili manji autoriziranom ukoliko korisniku iz nekog razlog nije moguće isporučiti sve naručene proizvode o čemu ćete biti prethodno obaviješteni. Ako su svi naručeni proizvodi dostupni, a kartica terećena za iznos narudžbe šaljemo vam narudžbu, o čemu ćemo Vas izvijestiti još jednim emailom. Posebno napominjemo da se podaci o karticama nigdje ne zapisuju ili pamte te su nedostupni djelatnicima Arona d.o.o. ili bilo kojim suradnicima, osim poslovnim bankama s kojima surađujemo.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Plaćanje internet bankarstvom / općom uplatnicom
Nakon odabira vrste plaćanja i uspješnog dovršetka procesa naručivanja na vaš email šalje se potvrda narudžbe sa svim podacima potrebnim za izvršenje plaćanja. Rok plaćanja je 3 dana. Narudžbe šaljemo nakon što uplaćeni iznos bude vidljiv na našem računu. Ukoliko se uplata ne zaprimi u roku od 3 dana sustav će automatski otkazati narudžbu.


Podaci za plaćanje: Drezga d.o.o. , Obrtnička 2 - Rakitje, 10 437 Bestovje IBAN: HR7023600001101258249 U poziv na broj odobrenja upišite broj narudžbe


Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen točan iznos otkupnine jer Vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti ostatak.

Povrat i reklamacije


Naručene proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, a artikli se pakiraju na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Paket nemojte preuzimati nego ga vratite dostavljaču koji će ga vratiti na našu adresu, a zatim vas molimo da nas kontaktirate putem e-pošte info@pileivile.hr ili telefonski na 01 333 5 300 (pon-pet od 8-18) radi dogovora za daljnje postupanje u vezi s nastalim oštećenjem.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite dostavljaču koji će napraviti povrat paketa jer naknadne reklamacije ne uvažavamo. Kupac potpisom na dostavnicu kurirske službe potvrđuje količinu preuzete robe, neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda. Za robu koju Prodavatelj (Drezga d.o.o.) šalje dostavnom službom rizik oštećenja i/ili manjka robe, odnosno neisporuke cijele pošiljke, prelazi na Kupca u trenutku potpisa na dostavnicu kurirske službe da je preuzeo robu prema specifikaciji i u neoštećenoj ambalaži.


Povrat robe
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu i nisu mogla biti vidljiva pri provjeri pošiljke pri preuzimanju
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima


Zamjena robe
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Prodavatelj se obvezuje zamijeniti reklamirani proizvod u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima, a proizvod ne smije biti korišten, opran ili oštećen. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Postupak reklamacije
Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno putem e-pošte. U tom slučaju molimo vas da nam pošaljite informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@pileivile.hr. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati i fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali i sam organizira povrat pošiljke.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Drezga d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno (putem elektroničke pošte) koristeći standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (možete ga preuzeti na ovom linku). Ugovor se smatra otkazanim kada prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti Kupca elektroničkom poštom. Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka navedenog roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu. Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kada roba bude vraćena prodavatelju, odnosno, nakon što potrošač prodavatelju dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe. Kupac koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se korištenje proizvoda. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Podnošenje prigovora

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtki Drezga d.o.o. Prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte:

  • na e-mail adresu: info@pileivile.hr
  • na adresu: Drezga d.o.o., Obrtnička 2 - Rakitje, 10437 Bestovje


Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite i broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Drezga d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor ćete dobiti u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA I NJIHOVOM KORIŠTENJU


Zaštita privatnosti opisuje kako Prodavatelj postupa s Vašim osobnim podacima koje zaprimi tijekom korištenja Internet prodavaonice.
Pod osobnim podacima smatraju se Vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje Prodavatelj sazna tijekom Vašeg korištenja Internet prodavaonice.

Prodavatelj će Vaše osobne podatke čuvati u tajnosti te ih neće distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez Vaše prethodne suglasnosti.
Svi podaci o kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Drezga d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca na način da prikuplja samo osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje obveza.
Podatke koji se pristupom na internetsku stranicu automatski bilježe, a nisu osobni podaci (ime domene, vrste pretraživača, broj posjeta, vrijeme provedeno na stranicama i sl.) Drezga d.o.o. ima pravo koristiti isključivo radi ocjene posjećenosti internetske stranice i radi poboljšanja njezina sadržaja i funkcionalnosti.
Drezga d.o.o. informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka te im daje mogućost da odluče žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s popisa koji se koristi za marketinške kampanje.
U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan promjenu izvršiti i u korisničkim podacima.
U slučaju da promjene kupac ne izvrši, Drezga d.o.o. ne odgovara za bilo kakve nedostatke u pogledu narudžbe odnosno isporuke proizvoda.
Gore navedene odredbe o zaštiti osobnih podataka odnose se isključivo na početnu web stranicu internetske trgovine www.piv.hr, te na sve stranice unutar piv.hr domene, a ne na vanjske stranice koje upućuju linkovima na piv.hr domenu.

Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka


Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka

WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.
Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:
Ime i prezime
E-mail
Telefon
Adresa
Mjesto
Poštanski broj
Država
Vrsta kartice
Broj kartice
Vrijeme trajanja kartice
CVV kod kartice

WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate. WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.